UA MarketПолтаваПарфюмерчикСтаттіМіфи про наливну парфумерію
Меню каталогу
Контакти
Інформ. сторінки
Ми в соціальних мережах

Міфи про наливну парфумерію

Міфи про наливну парфумерію

На сучасному парфумерному ринку існує велика кількість різних ароматів, які до того ж значно відрізняються за ціною. Все більше популярності набуває такий вид парфумерії, як наливна парфумерія. Однак, не всі знають, що ж є наливна парфумерія і чим обумовлена її низька ціна.

Інтернет рясніє різними статтями та темами на форумах, де люди сперечаються про якість та доцільність придбання наливної парфумерії, проте, не завжди аргументуючи свої докази. Існує безліч «міфів» про наливну парфумерію, більшість з яких ми зараз постараємося розвінчати.

Міф №1 – Наливна парфумерія – це підробка

Це не правда. На сучасному ринку існують такі основні види парфумерії:

Оригінал – це парфумерія, виготовлена безпосередньо у Франції під ім'ям відомого Будинку моди чи дизайнера. Вона виготовлена з натуральних інгредієнтів, має дорогі дизайнерські упаковки та флакон і, відповідно, високу ціну.

Копія – це підробка оригінальної парфумерії, яка повністю копіює аромат, упаковку, дизайн та назву оригіналу. Її видають за оригінал, хоча найчастіше вона виробляється в ОАЕ чи Голландії і має нижчу якість, ніж оригінал.

Імітація – це дешевша підробка. При її виготовленні в назві змінюють одну літеру або замінюють її співзвучною назвою. При цьому копіюють дизайн і аромат (проте менш ретельно, тому не завжди «попадають у крапку»). У цьому випадку виробник намагається «зіграти» на тому, що покупець не достатньо обізнаний і, побачивши знайомий флакон або схожу назву, візьме його за оригінал.

Версія (аналог) – це доступна інтерпретація дорогого аромату, що продається на розлив. При цьому виробник чесно заявляє, що його аромати є версіями і не намагається «нажитися» на імені бренду.

Таким чином, наливна парфумерія – це не підробка, а аналогова продукція, яка є офіційною та не має наміру видати себе за відомий бренд.

Міф №2 – Наливна парфумерія має низьку якість

Існує два класи парфумерії за її якістю:

"Люкс" - це тільки французька парфумерія, виготовлена виключно з натуральних компонентів.

«Екстра» – це не менш якісна, проте доступніша парфумерія, за рахунок того, що при її виготовленні використовуються синтетичні аналоги натуральних компонентів.

Наливна парфумерія відноситься до класу «Екстра» і відповідає всім його стандартам, що не відрізняє її від будь-якої парфумерії цього класу.

Міф №3 – Наливна парфумерія може спричинити алергію

Навпаки, користуючись духами із синтетичних матеріалів, у Вас менше шансів отримати алергію, ніж від натуральних компонентів парфумів.

Міф №4 – Наливна парфумерія абсолютно не стійка

Стійкість парфумерії залежить від концентрації у ній парфумерної композиції. Більшість парфумерії найвідоміших дорогих марок найчастіше є парфумованою водою з концентрацією парфумерної композиції близько 15%. У той же час наливна парфумерія має середню концентрацію близько 20%. Тому розливні аромати часто є навіть стійкішими.

Головне завдання наливної парфумерії – повторити те, що вже створено, для того щоб відомий аромат став доступним кожному. Тому головна її відмінність від елітної парфумерії – відсутність гучного імені в назві. При цьому низька ціна не впливає на якість або стійкість парфумерії, а лише підкреслює її доступність.

17 серпня 2023
© 2016 - 2024 Парфюмерчик Поскаржитися на зміст
Відкриття інтернет магазину
Сайт створений на платформі UA MarketUA Market